Aj.

Har nyss ätit den traditionella lunchen/middag-isch bestående av beans on toast. Just när jag ätit färdigt börjar brandlarmet tjuta, och aj vad det låter. Jag som inte har så stort förtroende för mina kökskunskaper trodde genast att jag gjort något för att förorsaka larmet. Jag slängde på mig skorna och öppnade dörren för att gå ned och se vart larmet kommer ifrån, tydligen var det bara jag och två killar som överhuvudtaget brydde oss om tjutandet. Killen som bor mitt emot mig stängde av larmet, såg att det kom från källaren, gick ut för att kolla läget medan jag och den andra stod och småpratade lite grann.
Läget verkade lugnt så vi gick upp igen.

Ett kul sätt att träffa grannarna en stund, började faktiskt tvivla på deras existens.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Läskigt - undra varför det gick igång? men helt klart ett bra sätt att få nya kontaker :)

2009-04-19 @ 11:44:01
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0