Grottmänniska.

Det är helt otroligt hur jag kan vara lika tråkig vilken stad jag än befinner mig i. Jag håller just nu på att komma ut ur grottmänniska-stadiet som jag har befunnit mig i de senaste fem dagarna. 

Så nu är det slut på uppehållet från uppehållet från uppehållet (makes sense?).

Det är nog dags att handla lite mat. Passa på medan det fortfarande är ljust, så att jag kan se vad jag gör inne i köket.

Får se om jag klarat dessa dagar utan att bli knäpp och se vampyrer överallt. Jag får hålla koll på gaddarna så att jag inte biter någon ^^

Insåg igår att det var då exakt två veckor kvar innan jag kommer hem. Jag har inte ens varit i London på riktigt ännu. Jag har inte varit på BM!

Kommentarer
Postat av: Johannapanna

Men ojsann, du måste ju åka dit sooon då ;)

Längtar tills du kommer hem iaf!!

Då måste vi styra upp något skojigt!

Kraaaamisar på dig vännen!

2009-04-16 @ 11:41:23
Postat av: Johanna

Åka till england för att stänga in sej - ja varför inte :) Längtar också tills du kommer hem!! Vi får väl se hur det blir med valborgs iår, Johan jobbar i alla fall och jag vet inte om jag orkar ordna med så mycket.. ush vad trist jag låter :P

2009-04-17 @ 10:37:01
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Monika

Tur jag kommer hem snart och aktiverar dig igen! Ses imorgon! Dags att boka London-biljetter kanske?

2009-04-17 @ 20:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0