It's alive!

Internet i lägenheten fungerar inte riktigt, så nu sitter jag på The Juggler, nästan kallsvettig nu. Har kämpat och kämpat i säkert 45 minuter för att få igång internet, men icke ville det fungera. Till slut frågade jag en man som satt med datorn i högsta hugg, vid bordet bredvid mig. Även han hade problem. Han tog tag i saken och frågade australienaren bakom baren om lösenordet (vilket jag var säker på att jag kunde), men hör och häpna; de hade bytt lösenord. Blaaah, så blod, svett och tårar.. i onödan!

Tanken var idag att gå förbi HMV och hämta ut filmen jag köpte för någon vecka sedan, och efter det gå till museumet. Men sen ringde Monika (vars jobb hade blivit inställt) och ville haka på in till stan. Vi gick till biblioteket, i hopp om att kunna låna en viss bokserie som jag är lite beroende av, och vill läsa medan Monika och Danil drar till Glasgow. Tjii fick jag, då det var långa köer på alla böckerna. Blah.

När jag kom hem från stan kollade jag posten, och gissa hur jag sken upp när jag såg ett kort till mig! Tack farmor! :D

Nu är Monika hos Danil och jag sitter som sagt på puben. Ikväll ska vi se om vi får med oss Alec ut på någon pub. En kul grej som vi har börjat med här är att samla på röda gummisnoddar som ligger lite överallt på gatorna. Alec m.fl. håller på med ett konstprojekt utav just dessa gummisnoddar. Om man har riktigt tur kan man även finna gröna och blåa, men då har man tur. Vi har en massa snoddar som vi gärna vill bli av  med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0