Oh-My-God.

WTF. Satt för 30 minuter sedan i lugn och ro, vid datorn, nyvaken. Plötsligt knackar det på dörren. Trodde först att det var en granne som ville något, så jag drog på mig en tjocktröja över mjukiskläderna och gick och öppnade dörren på glänt. Utanför stod en lite äldre kvinna som började rabbla på och frågade om hon fick visa lägenheten för ett par (som stod alldeles bakom henne). De hade försökt få tag på Monika, vars mobil har varit urladdad i några dagar, så när det inte gick beslöt de sig för att dyka upp. Klockan 12. På en lördag.

Jag visste att de skulle komma någon gång, men trodde att de skulle skickat ett brev som förvarning, och inte att de skulle komma en lördag förmiddag. Tänk om jag skulle ha sagt; "Nej, ni får inte komma in". Vad skulle de då göra? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0