Framme.

Nu är jag här. Solen skiner och vädret är underbart (om än att det blåser lite, men hade man egentligen kunnat räkna med något annat?).

Resan gick bra, var bara lite långtråkigt att resa själv med all den väntetid jag hade. Som tur var så hade jag med mig både böcker och datorn så tiden gick i alla fall.

Brighton är precis lika mysigt som jag mindes det, och idag, då Monika jobbar hela dagen, så har jag sett mig omkring lite. Mest har jag gått längs/på stranden och bara njutit av ljudet av vågorna och fiskmåsarna ^^.

Efter det gick jag lite grann längs en shopping-gata, på jakt efter Primark, hittade det inte utan gick tillbaka till lägenheten. Sprang då på hyresvärden här, hon var riktigt trevlig. Verkar dock inte ha så stor koll på vilka som bor i huset, då hon presenterade sig för mig, och sa att hon var min hyresvärd (i och för sig är det ganska förståeligt då jag kom in genom dörren själv och med nyckeln i högsta hugg).

Ska springa ut igen för att leta upp någonstans där de säljer adapters.

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige!

Lite bilder från dagen;


    

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att höra att du kommit fram :) och det var verkligen inga dåliga bilder du fått idag! Man önskar nästan att man var där själv för en stund.

2009-02-27 @ 16:05:33
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: ida

hej hej oohh primark skulle vilja dit....va fint med blommor, längtar efter våren. Har du varit förbi puben där vi såg Sverige matcherna?



miss you!

2009-02-27 @ 17:41:15
Postat av: Erika

Nej, har inte varit till den puben ännu. Vi ska dra oss mot en närliggande pub nu, får se hur den är ^^

2009-02-27 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0