En helt vanlig söndag.

Dagen började med att jag steg upp en ganska bra tid och gick och satte mig på stranden med en bok i handen.

Efter att jag trotsat blåsten ett tag så vandrade jag in till stan och mötte upp med Mon och Danil på The Oak.
Där visades Liverpool - Aston Villa, och genom att berätta att stämningen var på topp inne på puben kan man kanske lista ut vilket lag alla hejade på.
Det var (som vanligt) en blandning av roliga typer där inne, alltifrån pensionerade farbröder med Liverpooltröjor till folk i arbetskläder. Alla hade självklart ett glas mjölk i handen. Vi själva körde på juice och cola, helt sant.

Efter den väldigt spännande matchen var vi hungriga, så vi gick till en restaurang i närheten med buffé. Det var gott.
Sedan så kom vi på att vi ville gå på bio, det blev "Duplicity" med Julia Roberts & Clive Owen.
En underhållande film, och en bra kombination av skådespelare^^

Imorgon jobbar Monika igen, så jag ska ta mig in till schtan och gå på Brighton Museum igen. Rolig och billig underhållning ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0