That's classy.

Tillbaka från middagen. Herreminje vad mätt jag är.
Måste säga att Alec har en fantastisk smak när det gäller mat, för restaurangen var i toppklass.
Eftersom att vi var närmare 30 pers så fick vi beställa förrätt, varmrätt och kaffe/te för ca. £10.
Jag och Monika delade på en vegansk förrätt, som var så himelskt god, jag tror alla i sällskapet åt sig mätta bara på förrätten.
Varmrätten för min del blev "mixed grill", med grillad kyckling, lamm & köttfärsbiffar-isch och ris. Jag tror jag var tvungen att lämna hälften, orkade knappt hålla i gaffeln efter förrätten.
Kaffet serverades i pyttesmå koppar, med en bringare med påfyllning. Riktigt gott kaffe ^^
Alec hade dessutom köpt en vinflaska till varje bord, så det blev lyx de la lyx lyx.

Stämningen var på topp, jag och Mon hamnade bredvid en kille från Nordirland (I know!) och ett par där killen var från Leeds, så vi var omringade av härliga dialekter och väldigt trevliga människor.

Efter att restaurangen släckts ned, födelsedagstårta burits ut och "Happy Birthday" sjungits för födelsedagsbarnet, tackade vi för oss, då Mon ska upp tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kommer du inte hem snart?! Jag var tvungen att köpa m&m's idag bara för att jag såg påsen och började tänka på dej. Dom är ju riktigt goda!! Sköt om dej <3 kram

2009-03-20 @ 13:50:54
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0