Lurad.. och lite besviken.

Det engelska regenet finns inte. Det är bara en myt. En saga som vädermeterologerna &  resebolagen hittat på för att lättlurade svenskar inte ska åka hit på sol & badsemester. Här är det sol hela dagarna, vackra stränder och palmer i trädgårdarna.
Jag litade på dem, naiv som jag är. Jag köpte ett par röda Vikingstövlar som jag trodde skulle vara de enda skorna jag skulle komma att använda. Prislappen sitter fortfarande kvar..



Egentligen var det väl tänkt att vi skulle på en födelsedagsfest ikväll, då ytterligare en utav Monikas vänner fyller år, och hade, med två andra tjejer bokat en klubb som vi skulle vara på. Dock kom vi på att vi totalt hade glömt bort att man skulle anmäla sig i god tid så att vi kunde stå med på listan, men det gjorde inte så mycket. Ingen utav oss var egentligen så peppad på att gå ut, utan föredrog att ha en filmkväll hemma.

Nu har Monika farit till Danil och jag ska fortsätta läsa böckerna jag lånat på biblioteket.

P.s. Nu är Skottland bokat, 29/3-2/4. Nice.

Kommentarer
Postat av: johannapanna

ÅÅh fan vad nice!!!

Vad avis jag blir,skottland int dåliiiigt.

Du vännen, min mejl funkar typ itne:( har du ingen mobil eller något så man kan skicka mess?

Har snackat med bella föressten.

Ha så fun!!

Miss you kraaaam

2009-03-22 @ 15:50:32
Postat av: Maria

Hej Erika, det är roligt att läsa om ditt Brighton äventyr. Här i Kåge är allt lugnt, vi dricker ochså mjölk på helgerna och njuter av vårsolen.

Njut av din tid i England. Snart är du tillbaka till det vanliga livet i Sverige.

Kram Maria S

2009-03-22 @ 17:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0